Kismet Group инвестира 20 милиона долара за домейна Media.com и за платформа за управление на репутацията и за борба с дезинформацията

Kismet Group инвестира 20 милиона долара за домейна Media.com и за платформа за управление на репутацията и за борба с дезинформацията

9 ноември 2023
В ексклузивно интервю за Axios Джеймс Моухини, главния изпълнителен директор и основател на Media.com, сподели, че компанията прави значителна инвестиция от 20 милиона долара в това начинание, което включва и придобиването на името на домейна.
 
Тази инвестиция идва след три години целенасочена работа по разработката на проекта. Media.com си осигури името на домейна през юли, подготвяйки почвата за издателска платформа, пригодена за управление на репутацията. Въпреки че точната цена на покупката за Media.com не беше оповестена, тя представлява основна част от цялостната им инвестиция.
 
Интересът на Kismet Group към създаването на център за управление на репутацията се дължи на убеждението, че съществуващите платформи за социални медии не отговарят на изискванията и стават все по-токсични, което затруднява защитата на репутацията на отделните лица и предприятия, заяви Маухини пред Axios. Инвестицията от 20 млн. долара е предназначена за финансиране на различни аспекти на проекта, включително наемане на инженери за разработване на платформата, създаване на екип за доверие и безопасност и наемане на служители, които да наблюдават абонаментния модел и лицензирането на съдържание.
 
Моухини подчерта, че Media.com ще служи като платформа, в която физически и юридически лица, които се намират в публични кризи, могат да се противопоставят на невярна информация за себе си. Въпреки че потребителите, които допринасят за съдържанието, ще трябва да плащат абонаментна такса, посетителите на платформата ще имат безплатен достъп до отговорите.
 
Kismet Group, водеща австралийска група за дялово инвестиране, придоби Media.com, главния домейн в интернет, свързан с медиите, за да даде възможност на обществото да споделя своите истории и да се ангажира конструктивно с всички форми на медиите. Media.com дава на собствениците на профили възможността да поемат контрола върху репутацията си в медийния пейзаж, който се нуждае от решение за възстановяване на баланса и точността на информацията.
 
Media.com ще даде възможност на хората и фирмите да разказват своите истории и да се ангажират с всички форми на медиите в среда, която все повече се характеризира с поляризация и дезинформация.
 
Разработена през последните три години, Media.com ще стартира мрежа, базирана на профили, предназначена да се превърне в дом на милиони физически лица, бизнес ръководители, знаменитости, влиятелни личности, политици и корпорации. В Media.com те и техните PR представители могат да разказват историите си и да отговарят, оспорват, коригират и споделят възгледите си за всички форми на съдържание, без да рискуват да бъдат унижавани от тролове и фалшиви профили или оспорвани от противоречиви мнения.
 
Мрежата Media.com ще предостави на потребителите възможности за публикуване на текстови, видео- и аудиоматериали, за да публикуват своите истории, да съобщават своите възгледи, да се противопоставят на погрешни схващания, да "коригират данните" и да споделят неизкривени гледни точки. Като дава глас на хората, тя може да коригира сегашния значителен дисбаланс на силите, който понастоящем тормози традиционните медии и мрежите на социалните медии.
 
Проектиран като основен инструмент за управление на репутацията
В ерата на „безопасността на марката“, където репутациите, изградени в продължение на много години, могат да бъдат унищожени със скоростта на светлината, Media.com ще бъде критична платформа за ежедневна употреба.
 
Тъй като медийният пейзаж става все по-поляризиран, той е дестинация за противотежест и неутралност. Информацията му може да бъде достъпна директно от източника чрез потребителския профил. Платформата позволява на потребителите да изразяват автентично себе си, запазвайки репутацията си в различни видове медии, от новинарски статии до публикации в социални медии.
 
Media.com е в особено добра позиция да се справи с проблемите с репутацията, причинени от социалните мрежи, които издигат или приоритизират разделящото съдържание за ангажиране. Потребителите могат незабавно да реагират на истории, публикации или коментари за тях в платформи и публикации на трети страни, без да се страхуват, че техните съобщения ще бъдат манипулирани или засенчени от алгоритми с контрастиращи програми. Media.com гарантира, че потребителите имат истинско „право на отговор“, което е все по-рядко срещано в днешната цифрова екосистема.
 
Освен това, за разлика от социалните мрежи, които са ориентирани към рекламодателите и преследват ангажираност, за да стимулират приходи, Media.com е базирана на абонамент мрежа, която позволява на притежателите на профили да имат „чист въздух“, за да изразят своите възгледи. Решението на компанията да забрани „коментари“ означава, че потребителите могат да разкажат своите истории и да заявят своята позиция безопасно без тормоз или възражения. В резултат на това Media.com е създаден за своите потребители, а не за трети страни. Неговият уникален дизайн предлага на собствениците на профили пълен контрол върху техния публичен имидж.
 
„Профилът в Media.com ще бъде незаменим за всеки, който има история за разказване. Ние предоставяме така необходимата способност за конструктивно ангажиране с медиите в безопасна среда“, каза Джеймс Мауини, главен изпълнителен директор и основател на Media.com. „Медиите .com мрежата е навременна за защита на обществото от вредите, причинени от дезинформация, особено като се има предвид днешната фрагментирана и все по-разединяваща медийна среда, където примамка за кликване, поляризирани новини и разчитащи на ангажираност социални платформи могат драстично да повлияят на репутацията на всеки. Имаме късмет и смирение, че сме осигурили изключително търсеното име на домейн Media.com за тази вълнуваща инициатива.“
 
Домейн с висока стойност и многослоен модел на членство
Авторитетното име на домейн на Media.com също е ключово оръжие в плановете на компанията да даде възможност на потребителите да защитят репутацията си. Името на марката и способността да споделяте и отговаряте на голямо разнообразие от съдържание на Media.com ще повиши потребителските профили в резултатите от търсачките, което е от решаващо значение за контролиране и изпъкване на видно място на разкази и отговори, които противодействат на дезинформация или вредно за репутацията съдържание.
 
При стартирането си Media.com ще предлага достъпни многостепенни членства за физически лица и компании, което им позволява да създават и управляват своя профил в Media.com. Потребителите могат да разказват своите истории, да демонстрират своята марка, да отговарят на съдържание в онлайн и офлайн медии и да качват подкрепящи документи в подкрепа на своите гледни точки. Мрежата Media.com е проектирана да се хареса на почти всеки с акаунт в LinkedIn, Twitter/X, Facebook, Instagram или TikTok, отваряйки потенциална пазарна възможност за Media.com с над един милиард потребители.
 
От гледна точка на масовото приемане се очаква Media.com да се превърне в жизненоважен инструмент за проучване и надлежна проверка. Потребителите ще могат да получават информация и изгледи директно от източника, вместо да разчитат на информация от втора и трета ръка, както в момента се случва с голяма част от традиционните медии и социалните медии. Посетителите на Media.com имат достъп до профили и съдържание безплатно, за да проучат позициите, заети от потребителите по отношение на медийното съдържание за тях и съответните теми.
 
Проверката на самоличността гарантира автентичността на профила
Друга разлика е, че всички потребителски профили на Media.com ще бъдат проверени с помощта на най-новата технология за удостоверяване на самоличността, гарантираща автентичността на профила и целостта на информацията. Това е в рязък контраст със социалните платформи, които направиха проверката на профил незадължителна поради риска от загуба на потребители и приходи от реклама, генерирани от фалшиви профили.
 
Media.com кани потребителите да се регистрират за ранен достъп до мрежата, като посетят www.media.com. Достъпът за създаване на профили, споделяне на истории и публикуване на медийни отговори ще бъде предоставен на принципа „първи влязъл, първи обслужен“ от 2024 г., като пълен публичен достъп ще бъде предоставян постепенно през следващите осемнадесет месеца. Потребителите, които ценят високо своята репутация и чуването на техните истории, ще имат възможност да закупят Priority Passes през следващите седмици, за да са сигурни, че са сред първите, които ще се възползват от наличието на профил в Media.com.
 
Относно Media.com
Media.com дава възможност на потребителите да споделят своите истории и да поемат контрола върху репутацията си чрез ангажиране с всички видове медии. Media.com дава на хората и компаниите начин да покажат своята марка, да разкажат своите истории, да публикуват своите възгледи и да отговорят на дезинформация, без намеса.